مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1395 ساعت 14:452017-03-13بين الملل

تاثیر مخرب "برگزیت" بر دانشگاه های انگلیس


روسای 35 دانشکده دانشگاه آکسفورد در نامه ای خطاب به ترزا می، نخست وزیر انگلیس، تضمین حقوق کارکنان عضو کشورهای اتحادیه اروپا را پس از خروج انگلیس از این اتحادیه، - خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" از لندن ،بر اساس این گزارش ، پایگاه ایتنرنتی روزنامه اینیدپندنت نوشت هفته گذشته مجلس اعیان انگلیس از دولت این کشور خواست در صورت خروج از اتحادیه اروپا، حقوق شهروندان عضو کشورهای اتحادیه اروپا را در انگلیس، تضمین کند و اکنون فشارها بر دولت انگلیس افزایش می یابد.

خسارت جبران ناپذیری به دانشگاه های انگلیس روسای دانشکده های دانشگاه آکسفورد در نامه ای خطاب به نخست وزیر انگلیس، بر اهمیت نقش دانشمندان عضو کشورهای اتحادیه اروپا تاکید کرده و ادامه کار آنان را پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، خواستار شده اند.

در این نامه آمده است در صورتی که پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، پژوهشگران و استادان عضو اتحادیه اروپا از انگلیس اخراج شوند، خسارت جبران ناپذیری به دانشگاه های انگلیس وارد خواهد شد.

در این نامه که در روزنامه تایمز امروز منتشر شده، به دولت هشدار داده شده است بی ثباتی جاری موجب می شود شماری از این دانشمندان، به فکر خروج از انگلیس باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مخرب "برگزیت" بر دانشگاه های انگلیس

تاثیر مخرب "برگزیت" بر دانشگاه های انگلیس